Onze garanties

Bij GrandOptical draait het om jou. We streven naar de beste zichtoplossing. Waarbij alleen het beste goed genoeg is. We helpen je bij het vinden van een premium bril, zonnebril of lenzen die passen bij jouw wensen.

Ook na je aankoop willen we er zeker van zijn dat jij beschikt over het beste zicht en een premium, kwalitatief goede bril of lenzen. Daarom bieden we bij GrandOptical standaard ZichtZeker garantie.

ZichtZeker garantie

Ben je helemaal tevreden met je nieuwe aankoop? Dat horen we graag. Daarom ontvang je als klant van GrandOptical standaard ZichtZeker garantie bij je nieuwe premium bril, zonnebril of lenzen. Dit levert jou de volgende voordelen op:

Omruilen binnen twee maanden

Het liefst zien we jou helemaal gelukkig met je nieuwe aankoop. Twijfel je toch over je nieuwe montuur en ben je er niet helemaal tevreden mee? Dat kan gebeuren. Je kunt jouw montuur binnen twee maanden kosteloos omruilen.

Wennen & sterkte verandering

Een nieuwe bril koop je uiteraard om goed te kunnen zien. Kun je niet wennen aan je nieuwe glazen? Dan kun je de brillenglazen binnen twee maanden gratis omruilen. Verandert je sterkte binnen één jaar? Dan krijg je van ons nieuwe glazen cadeau. Zo weten we zeker dat je zicht altijd perfect is.

Montuur & coating

Je krijgt bij GrandOptical standaard twee jaar garantie op je montuur en de coating van de glazen. Laat bij normaal gebruik de coating los? Dan zetten we nieuwe glazen in je montuur.

Lenzen

Ondanks dat zachte lenzen veel kunnen hebben, kan het voorkomen dat ze scheuren. Daarom vergoeden wij per jaar één paar maandlenzen als deze gescheurd zijn. Heb je harde lenzen of nachtlenzen? Als deze binnen twee maanden na aanschaf breken, ontvang je van ons een vervangend paar.

Zichtzeker Plus

Ben je op zoek naar meer zekerheid? Naast de standaard ZichtZeker garantie, bieden we je ook de mogelijkheid om een verzekering af te sluiten: ZichtZeker Plus. Met ZichtZeker Plus verzeker je vanaf €10 je bril twee jaar lang tegen schade, verlies en diefstal.

De hoogte van de premie is afhankelijk van de schade van de bruto aanschafprijs van je bril. Binnen de looptijd van je ZichtZeker Plus garantie mag je niet één, maar twee keer claimen op verschillende onderdelen van je bril. Bijvoorbeeld één keer op het glas vanwege schade, en heb je nieuwe schade, bijvoorbeeld op een ander glas of op het montuur? Dan mag je nog één keer claimen.

De ZichtZeker Plus garantie is af te sluiten in een van de GrandOptical winkels bij jou in de buurt. Het aanvullende ZichtZeker Plus pakket kan enkel worden afgesloten bij aankoop van een complete bril/zonnebril of glazen bij GrandOptical.

Gaat het twee jaar lang goed en gebruik je de verzekering niet? Dan wordt de premie omgezet naar een korting op je volgende complete, premium bril of zonnebril. Deze korting ontvang je de daaropvolgende maand door middel van een voucher. Per e-mail of in de brievenbus. Hier hoef je dus niks voor te doen. Meer zekerheid vind je bij GrandOptical.

Veelgestelde vragen

Op alle aankopen gelden wettelijke garanties. Wat betekent dat?

GrandOptical staat er voor in dat haar producten voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.

Krijg ik garantie via GrandOptical?

Klanten van GrandOptical krijgen bij aankoop van een premium bril, zonnebril of contactlenzen standaard ZichtZeker garantie. Zo ben je beschermd tegen productie- en materiaalfouten. Ook biedt het je de mogelijkheid om te kunnen wennen aan je nieuwe montuur en glazen. Heb je toch nog behoefte aan extra zekerheid? Dan kun je de ZichtZeker Plus verzekering afsluiten tegen schade, verlies en diefstal van je bril.

Voorwaarden Zichtzeker

Monturen
Zonnebrillen  

Voorwaarden Zichtzeker PLUS

Bekijk de voorwaarden
Voorwaarden voucher